0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
شرایط و راهنمای بازگشت یا تعویض کالا

 

یکی از مهم‌ترین اولویت‌های فروشگاه اینترنتی کوتون ، آرامش خاطر مشتریان پس از تکمیل فرآیند خرید است. در همین راستا، مجموعه اینترنتی کوتون تمام تلاش خود را بکار گرفته تا اطلاعات دقیقی از محصولات در وب‌سایت خود قرار دهد تا از این طریق مشتریان بتوانند با آگاهی کامل و آرامش خاطر، فرآیند خرید خود را تکمیل نمایند. با وجود این، ممکن است مشتریان محترم پس از تکمیل فرآیند خرید، قصد بازگشت کالای خریداری شده را داشته باشند که در این راستا، مجموعه اینترنتی کوتون ضمانت 7 روزه جهت بازگرداندن یا تویض کالا را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد که محاسبه این بازه به این صورت است: 7 روز از زمان تحویل کالا به مشتری تا اخذ محصول ارجاعی توسط فروشگاه اینترنتی کوتون.

بنابراین چنانچه قصد برگشت محصول خریداری شده‌ را دارید، کافی است در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا، اقدام لازم را انجام دهید تا روال فوق بدون هیچ‌گونه مشکلی صورت پذیرد.

 

برای تعویض یا مرجوعی کالا کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

 وارد پروفایل خود شوید ← قسمت سفارش های من ← سفارش مورد نظر خود را انتخاب کنید ← ثبت درخواست مرجوعی

( با رنگ قرمز در قسمت بالا گوشه سمت چپ ) ← انتخاب کالا یا کالاهای مورد نظر برای تعویض یا مرجوعی ← انتخاب دلیل تعویض یا مرجوعی و ثبت درخواست

پس از ثبت درخواست منتظر باشید تا کارشناسان درخواست شما را تایید کنند و با شما تماس گیرند تا فرآیند ارسال کالا انجام گیرد.

توجه: زمان در نظر گرفته شده برای برگشت کالا، 7 روز (بعلاوه روزهای تعطیل) است.

- پس چنانچه قصد برگشت دارید، در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا اقدام نمایید تا این روال بدون هیچ‌گونه مشکلی صورت پذیرد.

- در نظر داشته باشید که فاکتور سفارش را حتما همراه مرسوله ارسال فرمایید.

 

کدام کالاها قابلیت بازگشت و یا تعویض را دارند؟

تمامی محصولات موجود در وب‌سایت کوتون، قابلیت بازگشت را دارند به جز موارد زیر:

دسته‌بندی اکسسوری‌ها مانند: انواع لباس‌های زیر (زنانه، مردانه، بچه‌گانه)، عینک، کمربند، جوراب، شال گردن،  شال و روسری، لگ و ساپورت، بادی، سوتین و نیم تنه، کلاه، لباس نوزاد  و کارت‌های هدیه فروشگاهی.

- لازم به توضیح است که به علت رعایت مسائل بهداشتی و حقوق شخصی مشتریان محترم، تنها موارد ذکر شده قابلیت بازگشت را ندارند.

 

کالاهای قابل بازگشت و یا تعویض به هنگام ارسال باید دارای چه شرایطی باشند؟

- در تمامی کالاها، اتیکت کالا باید سالم باشد. در صورت جدا شدن و یا مخدوش شدن تگ‌ها، کالای خریداری شده قابل استرداد نیست.

- نبود ایراد ظاهری در کالا؛ به طوری که کالا در حالت نو باقی مانده باشد.

- انواع لباس‌ها: بو نگرفته باشند؛ دچار چروک و رفتن خط اتو نشوند؛ لکه و کثیفی بر روی لباس نباشد ؛ استفاده و شسته نشده باشد.

- انواع کفش‌ها: کف کفش تمیز و سالم باشد، روی کفش خط خوردگی و تاشدگی وجود نداشته نباشد و داخل آن بوی تازگی کفش را بدهد.

- کلیه موارد فوق بایستی به تایید کارشناس کنترل کیفیت و سلامت کالا در فروشگاه اینترنتی کوتون  برسد که در صورت تایید کالا، قابلیت بازگشت و یا تعویض کالا امکان‌پذیر خواهد بود.

 

شرایط بازگشت و تعویض کالاهایی که در پروموشن خریداری شده‌اند:

-  در صورت مرجوع محصول معادل وجه پرداختی شارژ کیف پول صورت می گیرد.

-  در پروموشن‌ها و حراج‌های زمان‌دار در صورت پایان مدت زمان تخفیف کالای خریداری شده، معادل مبلغ پرداختی در کیف پول شارژ شده و کالای جایگزین به قیمت روز قابل خرید است.

-  در پروموشن‌ها و حراج‌های زمان‌دار با تخفیف بالاتر از 50% امکان تعویض و عودت کالا وجود ندارد.

-  در صورت خرید با کارت هدیه و بازگشت کالا، مبلغ آن به صورت اعتبار در کیف پول در حساب کاربری برای خریدهای بعدی محفوظ خواهد ماند.

-  کالاها به منظور تعویض باید در شرایط و بسته‌بندی اولیه، استفاده نشده، بدون بو، شسته نشده و خیاطی نشده باشند؛ ضمنا لیبل و بارکد اصلی از کالا جدا نشده باشد.

 

بعد از ارسال کالا چه اتفاقی خواهد افتاد؟

-  پس از دریافت کالا توسط فروشگاه اینترنتی کوتون، سلامت کالای ارسالی توسط کارشناسان کنترل کیفیت مجموعه مورد بررسی قرار گرفته و در صورت داشتن شرایط لازم بخش کنترل کیفی کالا، در اولین فرصت با مشتری تماس گرفته و جهت برگشت به صورت اعتبار کیف پول راهنمایی‌های لازم ارائه می‌شود.

-  به هیچ عنوان امکان رزرو کالا وجود ندارد.

-  در صورت برگشت یا تعویض کالا، هزینه رفت و برگشت بر عهده مشتری خواهد بود.

-  اگرچه روال برگشت کالا در حداقل زمان ممکن انجام خواهد شد اما باید توجه داشت که هیچ تعهدی از سوی مجموعه اینترنتی کوتون در مقابل انجام یک‌ روزه و یا دو روزه برگشتی صورت نمی‌پذیرد این مورد کاملا بستگی به تحویل پست و یا تی پاکس به فروشگاه اینترنتی کوتون می باشد

توجه: در صورتی که کالای بازگشت داده شده در سفارشی باشد که در آن سفارش هدیه، کوپن تخفیف و ... به مشتری تعلق گرفته باشد، مبلغ تخفیف از مبلغ کل کسر و مابقی مبلغ استرداد می‌شود.

 -  در صورتی که مشتری با درگاه پارسیان خریده کرده باشد و کالا به هردلیلی موجود نباشد یا مشتری نسبت به خرید خود منصرف شود به اندازه ی همان مبلغ، کیف پول مشتری شارژ می شود.

-  عودت وجه به کارت مشتری، طی 48 الی 72 ساعت کاری صورت می پذیرد.

 

شرایط بازگشت و تعویض کالاهایی که از طریق اسنپ پی خریداری شده اند به چه صورت می باشد؟

- با توجه به امکان خرید اقساطی از طریق پلتفرم اسنپ پی، جهت سهولت خرید مشتریان کوتون و پیرو همکاری کوتون با اسنپ پی قوانین وضع شده برآن است که مشتریانی که خرید اقساطی انجام می دهند امکان عودت کالا را نداشته و تعویض آن تنها در صورتی امکان پذیر است که جمع مبلغ کالا های جایگزین با کالا های تعویضی برابر باشد.

 

راه‌های ارتباط با خدمات پس از خرید فروشگاه اینترنتی کوتون:

شماره تماس: 02122912615

 

 

 

 

مشاوره و پشتیبانی