قوانین و مقررات

قوانین و مقررات سایت

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات سایت فروشگاهی کوتون به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب سایت فروشگاهی کوتون هنگام استفاده از پروفایل شخصی و سایر خدمات ارائه شده توسط کوتون به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس های این شرکت می باشد. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین کوتون از سوی کاربر است.

کلیه اصول و رویه های سایت فروشگاهی کوتون منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین فوق و یا رویه های کوتون تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می گردد و شما توافق می کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر شخصی است که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سایت اقدام کند.

شرایط و قوانین خرید

برای خرید از وب سایت کوتون، پس از انتخاب مدل و سایز مناسب با اضافه کردن محصول به سبد خرید و کامل کردن اطلاعات، سفارش خود را ثبت نمایید. به منظور پرداخت می توانید از درگاه پرداخت در وب سایت اقدام کنید. تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

کاربران تهرانی می توانند پس از مشاهده و امتحان محصول در صورت عدم تمایل آن را به همان پیک تحویل دهند و در صورت چک شدن سالم بودن محصول توسط پیک، خرید خود را به فروشگاه بازگردانند (این مورد برای برخی از کالاها امکان پذیر نمی باشد).

لازم به ذکر است افزودن محصول به سبد خرید به معنی رزرو آن نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی محصول افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه می شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی روبرو نشوند.

شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می شود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که کوتون هیچ گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

زمان دریافت مرسوله از زمان نهایی شدن سفارش، برای شهر تهران و کرج 1 الی 3 روز کاری و برای شهرستان 3 الی 6 روز کاری می باشد.

شرایط گارانتی

قوانین و گارانتی محصولات شرکت کوتون

مواردی که شامل گارانتی می باشد :

  1. آبرفت، رنگ دهی، سایش ( پرزدهی)، پوسیدگی
  2. شکافتگی، در رفتگی زیپ، افتادگی دکمه و سایر ملزومات

مواردی که شامل گارانتی نمی باشد:

  1. عدم استفاده از مواد پاک کننده مناسب
  2. عدم رعایت دستور شستشو نصب شده بر روی البسه
  3. ایراداتی که توسط خریدار در محصول ایجاد شده است (پارگی، سوزانده شدن البسه، قرار گرفتن لباس در معرض مستقیم نور خورشید در مدت زمان طولانی).

چگونه کالا را مرجوع نماییم؟

از قسمت درخواست مرجوع کالا، درخواست خود را ثبت کرده،

همکاران ما در پشتیبانی وب سایت، پس از بررسی، درخواست شما را ثبت کرده،

بسته را به نشانی دفتر مرکزی کوتون که در قسمت تماس با ما ذکر شده است ارسال نمایید.

– لطفا به هیچ عنوان بدون اطلاع کارشناسان پشتیبانی، کالا را به شرکت کوتون ارسال نفرمایید.

– برای ارسال، کالا را در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌ بندی کنید و ارسال نمایید.

– هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

– اگر ایراد فنی در کالای خریداری شده به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش سایت کوتون برسد، هزینه های ارسال کالا به عهده کوتون است.

– در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان  خدمات پس از فروش سایت کوتون هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

– مشتریان گرامی توجه بفرمایید ملاک اقدام کوتون نسبت به ارجاع و یا عدم ارجاع کالای مورد نظر، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت کوتون است و از مشتریان انتظار هرچه بیشتر همکاری با این واحد خواهد بود.

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

کارشناسان خدمات پس از فروش کوتون ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان کوتون تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با کالای دیگری جایگزین کند.

لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ کوتون بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند.

شرایط بازگشت و تعویض کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت های مجموعه کوتون بوده است.

درخواست تعویض و یا عودت کالا تنها در صورتی پذیرفته می شود که حداکثر 7 روز پس از دریافت کالا با واحد امور مشتریان کوتون (از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 لغایت 17 و پنجشنبه ها ساعت 9 لغایت 13) به وب سایت کوتون مراجعه کرده و در صورت تایید برگشت کالا، طی 7 روز کالا را به وسیله پست به آدرس شرکت ارسال کنید.

در صورتی که کالا کاملا نو بوده و اتیکت آن جدا نشده باشد، پس از بررسی و تطبیق با شرایط بازگشت کالا ، مبلغ کالا طی 7 روز به حساب شما واریز خواهد شد.

در صورتی که کالای خریداری شده دارای نقص و یا اشکالی باشد هزینه بازگشت کالا به عهده مجموعه کوتون و در غیر اینصورت هزینه بازگشت کالا به عهده مشتری می باشد.

* در بازه زمانی حراج ، اجناس خریداری شده قابل تعویض یا مرجوع نمی باشد.

سبد خرید

بستن (Esc)
Scroll To Top